Brev:
For tidligt født og skemad
13. juni 2008
Alder:
5 mdr.
For tidligt født og skemad
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 5 måneder og som er født 5 uger for tidlig. Hvornår kan jeg begynde med skemad til ham?
Han har aldrig været nem at få til at spise, pt går det bedst når han får flaske, enten imens han falder i søvn eller lige når han vågner. Det er et gedemarked uden lige, så vi håber det hjælper når han kan få noget grød.
Christina og Albert.