Brev:
Drikker ikke
6. juni 2008
Alder:
9 mdr.
Drikker ikke
Hej Helen
Min datter har aldrig været særlig god til at drikke af kop, selvom vi har øvet siden hun var 4 måneder gammel. Hun får ofte vandet i den gale hals, hvis hun da ikke afviser glasset inden hun overhovedet har forsøgt. Hun skubber glasset væk med det samme jeg tilbyder hende vandet. Hun vil ikke drikke noget.
Indtil nu har jeg ammet morgen og aften, men holder nu med at amme om morgenen, da jeg skal starte med at arbejde (Jeg kan ikke nå at amme inden jeg skal afsted). Derfor har jeg indtil nu ikke været nervøs for om hun fik væske nok. Jeg synes hun skal begynde at drikke lidt vand i løbet af dagen, nu når jeg kun ammer om aftenen. Hun har nu i to dage undværet morgen amning og stadig drikker hun kun en mundfuld vand eller to i løbet af en hel dag!
I morgen bleen kan jeg tydelig mærke at der er tis i, men de øvrige bleer er der kun meget lidt i. Jeg har prøvet at lade hende være uden ble for at se om hun tisser. Det gør hun, men det er meget små sjatter.
Hvodan får vi hende til at drikke?
Venlig hilsen
Ulla