Brev:
Spytter sin mad ud - 10 mdr.
25. marts 2008
Alder:
10 mdr.
Spytter sin mad ud - 10 mdr.
Hej Helen!
Ja, atter en gang får du et spørgsmål fra vores lille familie ...
Det går bare rigtig fint med Katrine, hun hygger sig og udvikler sig i en rivende hast. Hun har endeligt fundet ud af at kravle!! Det kom bare lige pludseligt, selvom hun egentlig mest havde koncentreret sig om at gå.
Men det er ikke det mit spørgsmål drejer sig om ... når hun spiser, er hun begyndt med pludseligt at spytte maden ud!! Vi kan sagtens give hende noget bagefter og hun spiser det, men pludseligt spytter hun noget ud.
Skal vi reagere på det med nej nej det må du ikke, skal vi ignorere det eller hvad?? Vi vil ikke gribe det forkert an, hvis det er en del af hendes udvikling (sprog - brug af tungen) ... har du ligende oplevelser og hvad gør man??
Jeg er jo startet på arbejde ... og pludseligt i løbet af min første arbejdsuge har Katrine fået rigtig hård mave igen ... ligesom når man starter på jerndråber. Det eneste vi har lavet om i forhold til tidligere er, at hun har fået alm. komælk i kop, flere måltider og så er vi startet på hjemmelavet havregrød!! Er der nogen af disse ting evt. kombineret med jerndråber, som giver hård mave??
Jeg har stoppet lidt med jerndråberne, og er igen begyndt at trappe lidt op med dem igen. Ligeledes stoppede vi med mælken, men er også så småt gået igang med at give det igen. Dog kun til morgenmad.
Ellers så trives hun og er en rigtig glad pige.
Mange tak for en dejlig hjemmeside.
Med venlig hilsen
Pernille