Brev:
Urolig nattesøvn = ingen nattesøvn
22. februar 2008
Alder:
4 mdr.
Urolig nattesøvn = ingen nattesøvn
Hej
Jeg har lige et spørgsmål jeg håber du kan hjælpe os med
vores lille dreng på 4 1/2 mdr.
Han har de sidste 2 uger sovet meget uroligt om natten, han bliver lagt i seng kl 19.30 og sover så to timer, herefter vågner han hele natten igennem hver time, og vil ikke falde i søvn igen før jeg giver ham bryst så falder han gladeligt i søvn igen for den næste time. Han spiser egentlig ikke rigtig noget særligt ved disse amninger, da han falder i søvn efter bare to minutter.
Det skal lige siges at han lige har lært at vende sig fra ryg til mave og han vågner og ligger sig om på maven og kæmper.
Så jeg ville egentlig høre om hans natteroderi evt. skyldes at han ligger og ruller om på maven, eller om han ligger så urolig fordi han er sulten? eller måske noget helt tredje?
Til orientering bliver han ammet fuldt ud og jeg har masser af mælk til ham, desuden har han de sidste 14 dage begyndt at få et par skeer grønsagspure.
Håber du kan komme med nogle gode forslag
Hilsen
den snart meget trætte mor og far