Brev:
Yoghurt?
22. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Yoghurt?
Hej igen igen :o)
Jeg har forsøgt at give Agnethe en lille smule yoghurt - og det var hun helt vild med... Men hun må vel ikke rigtig få en portion af det endnu, må hun? Jeg tænker omkring 1 dl...
Knus,
Heidi og Agnethe, der STADIG følger planen og spiser fint!