Brev:
Triller ikke endnu - 6 mdr.
22. januar 2008
Alder:
6 mdr.
Triller ikke endnu - 6 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål vedr det at trille.
Carolina er nu 6½ mdr og triller stadig ikke. Hun ruller om på siden og leger med det legetøj der ligger ved siden af hende. Hvis jeg ligger legetøjet længere væk så hun ikke kan nå det, ruller hun bare tilbage på ryggen. Hun elsker også at ligge på maven og leger igen med lejetøj, hun rækker ud efter det hun ikke kan nå, og prøver at "orme" sig frem eller drejer rundt på maven hvis ikke hun kan nå det, hun "svømmer" også når hun ligger på maven, for hun elsker at være i svømmehallen. Jeg tror hun tror at hun også kommer frem på gulvet ved at lave de samme bevægelser som i vand.
Hun vejer 8 kg og er 67 cm så det er jo ikke fordi hun er for tyk. Hvis vi sætter hende op, med ammepuden i ryggen, sidder hun lige så fint og leger og snakker.
Er det ok, at hun ikke triller?
Med venlig hilsen
Charlotte