Brev:
Kød, fisk og frugt
20. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Kød, fisk og frugt
Min søn er 6 mdr. gammel. Skal jeg vente med at introducere ham for frugt og frugtmos før grøntsagerne er kørt ordentlig ind?
Hvilke slags fisk og kød skal jeg give ham, og hvordan skal det tilberedes?
Janne