Brev:
Om mad
9. november 2007
Alder:
4 mdr.
Om mad
Hej Helen..
Tak for dit sidste svar..:-)
Kaya får nu kun gul allomin, men føler ikke rigtigt at det mætter hende mere en nan1. Hun vil meget gerne have mad næsten hver 2-3 time men spiser så ca kun mellem 80-90 ml og spytter flasken ud et par gange( det er ikke sådan at hun ikke kan lide det). Tror du ikke vi så småt skal starte med lidt skemad??
En anden ting er, Kaya er blevet rigtig rigtig glad for vand. Hun kan sagtens tømme en flaske på 260 ml i døgnet hvis hun fik lov. Er det noget der kan påvirke hendes fordøjelse, tænker på mavekneb eller noget???
Hun er især glad for vandet, hvis hun ikke vil have mere mad eller skal sove.. Hmm lidt dårlig vane syns jeg selv.. Har prøvet at erstatte vandet med sutten.............. Men AD nej den vil hun ikke have!!!! Jeg føler heller ikke specielt at det går ind og tage appetitten fra hende når hun så får vand... Så hvor meget vand må hun egentlig få i løbet af dagen??
Glæder mig til at høre fra dig..
God weekend
Hilsen Helle