Brev:
Små børn og fravær
8. november 2007
Alder:
11 mdr.
Små børn og fravær
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. små børn og forældres fravær. Det er således, at jeg er startet på arbejde igen og i den forbindelse er blevet inviteret til en konference i England i fem hele dage.
Vores datter er nu snart 11 mdr. og jeg har aldrig før været væk fra hende. Jeg er meget i tvivl om hvorvidt det er for tidligt for hende at undvære sin mor i så "lang" tid eller om det bare er mig, som er lidt pyldret? Jeg ved godt, at sådanne spørsgmål og svar er individuelle alt efter barn (og mor), men hvad er din holdning (og erfaring)?
Min mand er på barsel og de er meget glad for hinanden. Han har før været væk fra hende i en uge, men da var hun ganske lille.
På forhånd tak for dit svar - og for en altid god og brugbar brevkasse:)
Venlig hilsen
Lotus