Brev:
Madplan eftersøges - 9 mdr.
7. november 2007
Alder:
9 mdr.
Madplan eftersøges - 9 mdr.
Hej Helen
Så eftersøger jeg igen madplan, da jeg ikke længere kan få min datter til at tage flasken 2 gange om dagen.
Nu ser dagen sådan ud:
Kl 7-7.30 øllebrød lavet på vand med 50 ml mme af kop hun tager ikke mere, nogle gange sidder hun med lidt bolle hvis hun har spist op.
Tilbydes vand af kop et par gange.
Kl 10 flaske mme ca 120 ml VIL ikke have mere sover her til formiddag.
kl 12.30 middags mad, rugbrød med diverse pålæg, gerne hjemmelavet med grøntsager i og ved siden af. vand af kop ca 50 ml -100ml. Lidt yougurt til dessert.
Kl 15 eftermiddags mad grød eller bolle og frugt, vand af kop ca 50 - 100 ml.
Sover til eftermiddag.
kl 18 aftensmad hvad vi får, komælk af kop 50-100 ml.
kl 20 mme i flaske 120- 150 ml, oftes 120 ml.
sover hele natten, har prøvet at vække hende for at give hende noget mme, men hun vil ikke have det hun skubber flasken ud. så nu tilbyder vi det ikke mere. Det er synd at vække hende:)
Skal jeg starte på jerntilskud eller hvordan syntes du ser ud:)
Med venlig hilsen
Karin