Brev:
Vil ikke sove om natten - 6 mdr.
4. november 2007
Alder:
6 mdr.
Vil ikke sove om natten - 6 mdr.
Hej
Har en søn på 6 måneder. Han sover 2 gange om dagen, - fomiddag: 1-2,timer. eftermiddag: 2-3 timer. men vil ikke sove om natten. han er nogengange vågen 1-4 timer fra feks kl.2-6 hvor han er ked af det. han vil kun bæres rundt. jeg har ammet ham hele tiden og ammer ham ca.2 gange om natten, har prøvet at give ham flaske med vælling men det sover han længere af.
Vi er så trætte. synes vi har prøvet alt muligt.
han er så glad om dagen men så ked af det om natten(når han er vågen)
hvad gør vi?
Han har fået grød og mos 1 måned, har meget hård afføring, men virker ikke som om han har ondt. kan man gøre noget ved afføringen??
Den trætte mor (og far)