Brev:
4 korte spørgsmål
30. oktober 2007
Alder:
5 mdr.
4 korte spørgsmål
Hej Helen.
Lige nogle hurtige spørgsmål:
1. Må man drikke protein pulver når jeg ammer? og må jeg gerne spise rødt kød såsom roastbeef? Her tænker jeg på toxoplasmose.
2: Må min datter på 5½ mdr få pastinak og persillerod?
3: Er det rigtigt, at børn kan komme til at stamme når de bliver ældre, af at blive kildet som barn?
4: Må jeg godt farve hår når jeg ammer?
Mange Hilsner fra Moar :o)