Brev:
Træt og søvnig i løbet af dagen
25. oktober 2007
Alder:
8 mdr.
Træt og søvnig i løbet af dagen
Hej Helen
Nu skriver jeg lige til dig igen :-)
Vores søn er nu snart 9 måneder og jeg synes generelt han virker alt for søvnig og træt i løbet af dagen.
Vi forsøger at han kun skal sove 2 gange i løbet af dagen, men det lykkes kun sjældent. Ofte begynder han allerede at gnide i øjnene en ½ time efter han er stået op og er sjældent vågen mere end 1½-2 timer ad gangen og den sidste tid er han ikke helt tilpas.
Jeg vil bare høre om det er helt normalt for jeg bliver efterhånden mere og mere nervøs for der er et eller andet galt. Måske det bare er fordi jeg sammenligner med mødregruppe og veninder og der er ingen som er så træt som vores dreng.
Så det jeg har brug for er bare at vide om det er helt normalt og der er meget forskel på børn og søvn.
Kan lige tilføje at han sover fint om natten - fra 19.00-20.00 til 07.00-08.00.
Tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Camilla