Brev:
Støtter endnu ikke på hele foden
24. oktober 2007
Alder:
6 mdr.
Støtter endnu ikke på hele foden
Hej Helen
Min datter på 6 1/2 md. står/støtter endnu ikke på flad fod. Hun elsker at stå op og hoppe på skøddet af os - men hun står altså på tæer, hvilket sundhedsplejersken bemærkede, sidst hun var her. Hun undersøgte hendes fødder og mente ikke, at ledbåndene virkede stramme - så formentlig ville det løse sig selv. Ellers ville fysioterapi kunne komme på tale.
Det har jeg selvfølgelig spekuleret over lige siden (en måneds tid). Og jeg synes ikke, der er nogen udvikling overhovedet. Min datter står fortsat på tæer. Hun har ellers fulgt alle motoriske milepæle (er født to mdr. for tidligt).
Er det noget, du har hørt om før? Hvad kan jeg selv gøre, for eventuelt at stimulere hende til at bruge hele foden?
Venligst
en mor