Brev:
Letpåvirkelig overfor sansemæssige stimuli
13. september 2007
Alder:
21 mdr.
Letpåvirkelig overfor sansemæssige stimuli
Hej Helen
Freya er meget letpåvirkelig sansemæssigt generelt (sult, søvn, berøring, træthed). Det er hendes far også. Lige i tiden kan hun gå helt i spåner over sand i skoene, og påstår at der er sand i alle hendes sko, for så vil hun have dem af. Strømpebukser kan hun slet ikke have med at gøre og trøjer/jakker kan hun gå amok over.
Er det normalt (er det et stadie), og hvornår går det i såfald over? Kan vi hjælpe hende på nogen måder? I weekenden var vi til bryllup, og hun nægtede at have kjole på, da det inkluderede strømpebukser, og det var ikke lige en kamp vi ville tage ift kirke m.v.
Venlig hilsen Lise