Brev:
Lidt slimet afføring
13. september 2007
Alder:
2 mdr.
Lidt slimet afføring
Hej Helen
Min datter bliver 3 måneder den 25. september.
I de sidste 7-14 dage har jeg bemærket at hendes afføring er lidt slimet og jeg tror også at det lugter lidt mere stærkt end det ellers har gjort.
Til orientering kan jeg fortælle at hun kun får brystmælk og at hun har været lidt forkølet den sidste uges tid (ikke voldsomt). Kan der være en sammenhæng mellem en lidt slimet afføring samt den meget lette forkølelse?.
Med venlig hilsen fra mig.