Brev:
Kropumulig pige
12. september 2007
Alder:
16 mdr.
Kropumulig pige
Kære Helen
Jeg er i syv sind, hvad det angår min 16 mdr gammel datter.
Vi har en del problemer med hende.. Hun er ellers veludviklet og en glad pige. Vores problemer er:
Hun vil ikke spise mad, det er meget sjælden hun virkelig spiser godt.. Jeg ammer stadig og kan egentlig godt lide det, men er det på tide at holde, synes du!!
Hun vil også kunne sove i arm, og falder kun i søvn, hvis hun bliver ammet.. Hvordan kan vi få hende til at falde i søvn uden vores hjælp!!
Endnu et problem vi synes er voksende. Hun slår og bider meget ofte.. Jeg siger nej på en stille måde, og min kæreste er meget konsekvent. Er jeg for blød overfor hende, og hvordan kan vi får hende til at lade være
Ser frem til dit svar.
Med venlig hilsen Winnie
P.S tak for en super hjemmeside