Brev:
Brokkehoved
21. januar 2004
Alder:
4 mdr.
Brokkehoved
Hej
Vi har en søn på 4 1/2 måned, der ellers altid har været sød og glad. Vi har aldrig haft de store problemer med at få ham til at falde i søvn både om dagen og om natten. Om dagen sov han både inde og ude og det var intet problem at få ham til at falde i søvn, bare give sutten et par gange og så , snork...
Det der så nu er problemet er at han brokker sig det meste af dagen, og han vil ikke sove. Han sover nu højst 1 1/2 time i løbet af hele dagen, hvor han før sov 5-6 timer, og det kan nu tage op til 2 1/2 time at få ham til at falde i søvn. Han er ikke glad så lang tid af gangen, og det virker som om han ikke har det godt.
Han har nu i den sidste uges tid haft afføring 6-8 gange dagligt, hvor han førhen kun havde 1 gang om dagen.
Min mand kommer først hjem om aftenen efter vores søn er puttet på grund af meget lange arbejdsdage, så jeg står faktisk for alt arbejdet med vores søn i ugedagene, og nu må jeg indrømme at det er meget hårdt.
Ja, det er lidt indviklet, men jeg prøver at forklare:
Jeg har været igennem en penicillin-kur i sidste uge og fik igår medicin for en stærk allergisk reaktion. Det er jo selvfølgelig faldet mig ind, at det kunne være skyld i problemerne, men hvad siger du?
Vi startede på at give ham lidt gulerodmos i søndags og han kan godt lide det. Men nu ved vi jo ikke om det også kan være skyld i problemerne?!!!
Har du en id om hvad det kan være, eller skal vi bare give det hele lidt tid og se om han falder til ro?
Vi har desværre ikke nogen sundhedsplejerske hernede i Tyskland og lægen er ikke til meget hjælp.
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Ditte