Brev:
Får han nok at drikke og spise?
20. januar 2004
Alder:
6 mdr.
Får han nok at drikke og spise?
Hej
Vores dreng Emiel, er nu blevet 6 1/2 måned. Han er 64,8 cm lang og vejer 7,67 kg. Jeg er lidt usikker på, om han får nok at drikke og spise. Hvad synes du?
Morgen: 200 ml erstatning.
Formiddag: 100 ml grød (lavet med 25 ml erstatning) og 100 ml erstatning.
Frokost: 1 stk. frugt og 100 ml erstatning.
Aften: 100 ml grøntsagsmos, mager yoghurt og 100 ml erstatning.
Sen aften: 200 ml erstatning.
Til alle måltider tilbydes han også vand.
Hvor meget erstatning må han højst få per dag?
Er det en dårlig vane altid, at give en flaske erstatning før han skal sove?
Han har i øjeblikket skiftevis tynd og hård afføring. Er det fordi han er obstiperet eller er det fordi han er begyndt, at spise mad?
På forhånd tak for dine altid gode svar.
Hilsner fra Dorthe.