Brev:
Skal jeg malke ud? - 10 mdr.
29. april 2006
Alder:
10 mdr.
Skal jeg malke ud? - 10 mdr.
Kære Helen
Jeg er netop stoppet med at amme min søn på ti måneder, han gad ikke mere, så selv om jeg savner det, er det jo dejligt, at han selv var den der sagde stop:-).
Jeg ville så høre dig om det er bedst for ham, at jeg begynder at malke ud og give ham enten det eller mme i kop? Eller er han så stor nu, at han kan få alt sin mælk i form af sødmælk?
Han er ca 77 lang og vejer omkring 10 kg. Jeg ville også gerne høre dig hvornår man bør gå over til letmælk, samt hvornår mælkebehovet falder til 1/2 liter om dagen? Han elsker mælk og drikker rigtig meget. Betyder det noget, at han får mere mælk end man anbefaler, når han også er rigtig glad for mad og spiser meget af det:-)
Lige til sidst et måske lidt fjollet spørgsmål. Skal jeg "tømme" mine bryster for mælk? Det er fem dage siden han fik det sidste, og der er stadig mælk. Hvornår forsvinder det? Spændingerne har dog fortaget sig så det er ikke noget problem.
Og så lige tak for en rigtig dejlig og brugbar brevkasse
På forhånd tak
Tina