Brev:
Knopper på min datter
23. marts 2006
Alder:
1 mdr.
Knopper på min datter
Hi,
Jeg kommer fra Filippinerne. Jeg håber, at du kan forstå mine spørgsmål fordi jeg har nogen gange det svært med at formulere sætninger på dansk.
Jeg har lige fået en datter. Hun er en måned og 2 uger gammel. Hun har haft nogle knopper i ansigtet, rødt på halsen og nogle røde pletter på nakken. Hun har haft det nu i en måned.
Der er nogen andre dage hvor hun har lidt knopper i ansigtet men så hendes ansigt er meget rødt ,ru og tørt, og så nu har hun meget små bitte knopper i hendes maven op til bryst, armene, og jeg synes, det udbreder sig hele kroppen.
Jeg undrer mig over om det er stadigvæk hormon knopper som de siger?
De hormon knopper er det stadigvæk fra mine hormoner? Hvis du forstår, hvad jeg mener.
Hvor lang tid tager det inden det forsvinder? Klør det, fordi min datter gnider meget sit ansigtet og er urolig især om natten. Hun får nu vanter på hverdag, fordi hun har haft kradset sit ansigtet nogen gange.
Er det godt hvis jeg smører fugtighedscreme eller skal det bare lades være?