Brev:
Nattesøvn - 7 mdr.
24. marts 2006
Alder:
7 mdr.
Nattesøvn - 7 mdr.
Kære Helen
Vi har en dreng på 7 mdr. Han trives fint og er generelt en glad dreng. Vi har fundet en god rytme, som har fungeret upåklageligt i et par måneder.
Siden han var ca. 5 mdr, har han sovet fra kl ca. 20.00 om aftenen, for så først at vågne kl ca. 04.00-05.00 for at få noget at spise, og det er jo meget flot.
For ca. 14 dage siden begyndte han at sove igennem fra kl ca. 20.30 - 06.30! Men nu er han begyndt konsekvent at vågne kl 5 og nogle gange før. Han er ikke specielt sulten, og er stadig træt, men det kan ikke lade sig gøre at få ham til at sove igen.
Jeg giver ham sutten og putter dynen omkring ham, for så at lægge mig igen, men så rumsterer han igen 10 minutter efter og brokker sig, hvis jeg ikke kommer over til ham.
Når dette har stået på i ca 45 min - 1 time, kan vi ligeså godt stå op. I morges lagde jeg ham imellem os, og lå og holdte om ham, men han kan stadig ikke falde til ro.
Hvad mener du det kan skyldes, og hvad kan vi evt. gøre?
Jeg synes stadig vi har det let, og der er bestemt ikke noget at brokke sig over, da vi stadig får en fin nattesøvn, men Frederiks morgener er ikke meget værd, da han stadig er meget træt når han kommer op.
Hilsen Frederiks mor