Brev:
Ammestop 15 mdr.
22. marts 2006
Alder:
15 mdr.
Ammestop 15 mdr.
Hej
Jeg har en lille pige på 15 mdr, som jeg stadig ammer. Mit problem er, at hun ikke sover igennem om natten, ikke når hun sover i sin egen seng, men sover hun ved mig med brystet i munden er det ikke noget problem at sove.
Hun går pænt i seng omkring kl 20 vågner så efter nogle timer, og vil sove hos mig. Hvis jeg ammer hende falder hun i søvn og bliver lagt tilbage i sin seng, men vågner igen efter en lille halv time og sådan forsætter det så...
Nogle gange ender det med hun bliver så vågen, at hun ikke vil sove igen før der er gået nogle timer, tror det er ved at være tid til at stoppe med at amme, men hun skriger og skriger, når jeg siger nej, har ikke nogle faste ammetider bare efter hendes ønske. Hun spiser normal mad.
Så mit spørgsmål er, hvordan stopper vi med at amme, og får hende lært at sove selv i sin egen seng natten igennem.
Håber på et super godt råd...
Med venlig hilsen
Jeanette