Brev:
Mælken er væk
21. marts 2006
Alder:
4 mdr.
Mælken er væk
Tak for dit svar
Her er jeg så allerede igen.
Lige pludselig fra den ene dag til den anden er min mælk forsvundet. Min dreng har været lidt ekstra utilfreds ved amningerne igår og da jeg syns mine bryster var lidt slappe i det imorges, tænkte at jeg lige ville pumpe ud for at se om der var noget i dem. Det blev til 10 ml på den ene og 20 ml på den anden....resten af dagen har jeg prøvet at pumpe ud eller amme hver anden time for at se om jeg kan hjælpe mælkeproduktionen igang igen, men har måttet supplere med erstatning, da der jo ikke rigtigt var noget. (for bare to uger siden ku jeg få 125 ml pr bryst).
Nu nærmer sig natten og jeg er begyndt at blive meget nervøs for hvordan jeg kommer igennem uden mælk. Du kan jo ikke nå at svare inden, det ved jeg, og jeg må jo klare mig med flaskerne, men du kan måske svare mig på om det er muligt at få det op at køre igen eller om jeg skal droppe det og så bare køre på med ske mad og erstatning....og i så fald hvor meget skal der egentlig være i flaskerne med erstatning. Også 200 ml som ved vællingen?
Har gået og snakket om at det ikke ville genere mig at droppe amningen og at jeg kun gør det for at min dreng skal få den bedste start på livet, men jeg havde nu ikke regnet med at det skulle stoppe så drastisk, og det er begyndt at gå op for mig hvor dejligt nemt det er bare at have madpakkerne klar hele tiden.
Min høfeber er kommet ret pludseligt igår, kan det have noget med det at gøre?
Mange hilsener
Bandittens mælkefattige mor