Brev:
Hvor længe kan man sove uden mad og drikke?
20. marts 2006
Alder:
7 mdr.
Hvor længe kan man sove uden mad og drikke?
Jeg er blevet i tvivl om hvor længe min søn bør kunne sove uden at få hverken vådt eller tørt?
Vi gennemførte "den kolde tyrker", og sagde at han først måtte spise mellem kl. 6-7. Var ikke noget problem i de dage det stod på. Nu hvor han sover bedre om natten og ikke får hverken vådt eller tørt, er jeg i tvivl om, hvad tid jeg skal give ham bryst.
Mit spørgsmål er: Hvor længe kan han klare sig uden mad og drikke?
Det sidste måltid indtager han omkring kl. 19 og bliver lagt omkring kl. 20.
Mange hilsner
Mor