Brev:
Flaskegivning og modermælkserstatning
21. marts 2006
Alder:
1 mdr.
Flaskegivning og modermælkserstatning
Hej
Som rimelig ny mor har jeg lige et par spørgsmål ang min lille søn :))
Han er født lidt før tid (5 1/2 uge) og er desværre endt som flaskebarn efter en hård kamp med amningen som ikke ville lykkes efter en dum start på livet. Han er nu 10 uger og har været på MME i de 6 uger. Det fungerer fint, men dog med lidt problemer.
Han er utrolig dårlig til at få bøvset og derfor bruger vi meget tid på det, og sommertider må jeg også opgive at få ham til det og det er bestemt ikke fordi han ikke sluger luft for det gør han i store mængder :(( Det betyder jo så at der kommer store skyller mad op igen :((
Er det noget han vil bliver bedre til eller vil det bare blive ved med at være sådan??
Hvor store mængder vil han ende med at skulle have. På nuværende tidspunkt spiser han ca.180 ml 5-6 gange i døgnet.
Hvornår kan man forvente en rytme i måltiderne så der går lidt længere imellem, og her tænker jeg om natten?
Hilsen
Frederiksmor