Brev:
Hvor meget vælling?
20. marts 2006
Alder:
5 mdr.
Hvor meget vælling?
Hej igen
Tak for alle dine gode råd om vælling etc, som jeg følger.
Det er lidt svært at se om det virker endnu, der har jo været så meget hurlumhej med ferie osv på det sidste, så jeg gir det lige en uge mere nu hvor vi er tilbage til dagligdagen, før jeg tager nogen videre beslutninger.
Jeg er dog meget i tvivl om hvor meget vælling jeg må/kan give ham. Han kan godt drikke 200ml i en flaske, er det for meget? Må han få mere end det?
Han skal vejes hos lægen idag, men jeg vil skyde på at han vejer omkring 7 kilo og er hmm tjaa et par og 60 cm lang.
Det går bedre med flasken efter jeg lavede et ordentligt stort hul i tutten. Så nu flyder det nærmest ind i gabet på ham. Må man det?
Kærlig hilsen
Bandittens mor