Brev:
Hvad med mor
20. marts 2006
Alder:
7 mdr.
Hvad med mor
Hej Helen
Jeg vil for en gangs skyld stille et spørgsmål der handler om mig. Mit problem er nemlig, at jeg føler at der ikke er noget der har handlet om mig siden fødslen. Egoistisk måske, men bare menneske.
Jeg har det rigtig dårligt nogle dage. Min selvtillid er helt i bund. Synes maven er for stor og konditionen skraber bunden etc. Jeg føler mig af og til bundet på hænder og fødder. Det meste af mit "gamle" liv er væk. Og meget af det kan jeg da også fint undvære.
Jeg giver og giver og synes ikke jeg får meget igen. Hverken fra barn eller far, som også synes han har det hårdt.
Har du idéer (måske erfaringer fra andre mødre) til hvad jeg kan gøre for at få lidt tid til mig selv og få selvtilliden igen..... Måske maven væk (Endnu ikke væk efter 7 mdr.).
På forhånd tak. Dine svar plejer at kunne klare tankerne.
Mange hilsner
Mor