Brev:
Natble og frugt
20. marts 2006
Alder:
9 mdr.
Natble og frugt
Hej Helen
Emil på 9½ måned er begyndt at tisse rigtig meget om natten, så det går igennem bleen. Ved du om man kan få nogle særlige natbleer, der kan indeholde mere tis? Vi bruger nu de almindelige Libero bleer, hvilket vi er godt tilfredse med om dagen.
Hvor meget frugt må Emil få om dagen?
Med venlig hilsen
Marie