Brev:
Kogning i microovn
16. marts 2006
Alder:
9 mdr.
Kogning i microovn
Kære Helen
Går der flere vitaminer og antioxidanter tabt når man koger i microovn end ved alm. dampkogning.
Min datter er vild med at drikke af min the. Må hun få the ? Hun er 9 mdr.
Tina