Brev:
Modermælkserstatning i grønsagsmos
16. marts 2006
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning i grønsagsmos
Kære Helen,
Vi laver selv grønsagsmos til vores datter. Vi laver det i store portioner og fryser det ned i passende portioner. Vores spørgsmål er nu, hvorvidt det er iorden at fryse ned og tø op, når der er modermælkserstning i mosen inden nedfrysning.
Er det bedre at komme mme i efter optøning og opvarmning for ikke at ødelægge mælkeproteinerne?
Med venlig hilsen
Pia