Brev:
Den svære kravlekunst
15. marts 2006
Alder:
11 mdr.
Den svære kravlekunst
Hej Helen!
Så har vi igen brug for din hjælp.
Vores datter som snart er 11 mdr. har ikke knækket "kravle koden". Hun elsker at trille og møffe rundt og løfter numsen til siderne. Hun kan komme fra siddende til at ligge maven. Hun kryber ved at trække sig frem i armene. Når hun kryber virker hun meget frustreret over ikke at kunne mere.
Vi bruger dine råd om at lade hende kravle på os, gynge, trykke hende under fodsålerne når hun ligger på maven.
Når vi sidder bag hende og rejse hende op i kravle stilling bliver hun meget ulykkelig.
Vi er nok bare ved, at være lidt utålmodige, fordi vi kan mærke på hende, at hun rigtig gerne vil mere end hun kan. Er der på nogen måde noget vi kan gøre for at hjælpe hende videre?
Venlig hilsen
"De utålmodige forældre"