Brev:
Natflaske - 11 mdr.
14. marts 2006
Alder:
11 mdr.
Natflaske - 11 mdr.
Hejsa,
Så er vores datter snart 11. mdr. gammel.
Vi har haft held med at give hende en flaske, når vi går i seng. Herefter sover hun til kl.6.00
Hun har snart 6 tænder, og derfor vil jeg høre, om du vil anbefale at vi dropper den sene flaske? Er nemlig i tvivl hvorvidt det "skader" tænderne, at hun får vælling efter tandbørstning.
Hun går i seng kl. 18.00, så på den anden side er der lang tid til morgenmad 6.30...
Middagsmad får hun allerede kl. 17.30. Har prøvet at rykke middag og sengetid uden held. Hun er bare dødtræt kl. 18 og elsker at komme i seng.
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
F.