Brev:
Søvn 7 mdr.
14. marts 2006
Alder:
7 mdr.
Søvn 7 mdr.
Hej Helen
Jeg har som så mange andre spørgsmål om mit barns søvn.
Min søn er 7 måneder og bliver stadig ammet om dagen. I denne weekend har vi ikke givet ham mælk om natten. Faderen tog sig af ham to nætter. Den første med hylen i 2 timer, den anden med to opvågninger men ingen ballade. I nat var det så min tur. Gik knap så godt.
Han var vågen omkring kl. 00 og faldt hurtigt i søvn, anden gang vågnede han kl. 3 og ville kun sove når jeg gik rundt med ham....i en time. Kunne til sidst putte ham i vores seng. Vi har desværre haft for vane at gå med ham til han sover. Hårdt arbejde når han vejer næsten 10 kg.
Desuden er jeg efter disse nætter sikker på at han ikke behøver mælk om natten, men hvad kan jeg forvente... Skal jeg rende rundt med ham på armen flere timer hver nat, så vil jeg hellere tage den lette løsning (og feje løsning) med amning.
Mange hilsner
MOR