Brev:
Kan mælke produktionen stoppe fra dag til dag
5. marts 2006
Alder:
2 mdr.
Kan mælke produktionen stoppe fra dag til dag
Hej Helen
Min datter Elizabeth er nu ca. 2 mrd gammel 63 cm lang og vejer 6100 g. En stor sund pige som har brug for en masse mad. Derfor gik jeg for 14 dage siden over til at give hende lidt modermælkserstatning ved aften tid og den første gang hun vågner om natten.
Når hun fik modermælkserstatning malkede jeg ud for at holde gang i mælkeproduktionen. Men men min mælkeproduktion er gået en del ned af bakken og jeg begynder at tro den er ved at gå helt istå. Jeg har prøvet at lægge hende til hvergang hun er sulten og når det virker som om hun ikke kan få mere ud, har jeg supleret med modermælkserstatning. Dette har jeg gjort fordi det virker som om hun er mere sulten, fægter med arme og ben slipper og tager fat hele tiden og ender med at blive rigtig gal.
Jeg har prøvet alle de gamle råd for at få mælkeproduktionen op såsom hvidtøl,vand og god sund kost men ingen ting hjælper. Jeg har efter fødselen tabt mig 20 ud af 30 kg ikke fordi jeg har gjort noget for det men kan det være en af grundene.
Håber at du vil vende tilbage snarest med nogle god råd da det virkelig gå mig på og jeg helst gerne vil blive ved med at amme min datter.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Christina