Brev:
At spise selv - 8 mdr.
6. januar 2006
Alder:
8 mdr.
At spise selv - 8 mdr.
Hej Helen!
Min datter på 8,5 mdr. er rigtig god til at spise. Hun vil meget gerne spise selv og får også lov til selv at spise rosiner, ærter, majs, marie kiks, ostehaps ect. selv.
Jeg fornemmer, at hun har en stor lyst til selv at spise. Men hvornår er de selv i stand til indtage et måltid?
Et andet spørgsmål går på hvornår det er en god ide at begynde at dele maden op i kød, grøntsager, kartofler osv. Hun vil meget gerne have maden groft, derfor er det nærliggende ikke at blande det hele sammen.
Tak for dine meget gode svar!
Venlig hilsen
LL