Brev:
Hård mave - 7 mdr.
29. juli 2024
Alder:
7 mdr.
Hård mave - 7 mdr.
Kære Helen
Min datter er nu blevet 7 måneder gammel og er kommet godt igang med maden. Vi kører efter BLW og tilbyder også lidt grød og mos ved siden af, men hun styrer hovedsageligt selv, hvad hun spiser.
Hun får flaske, men er ikke stor fan af den, selvom jeg forsøger at tilbyde den hyppigt, og derudover drikker hun vand af kop. Så jeg forsøger at få så meget væske i hende som muligt.
Hendes afføring er dog ofte til den hårde side, altså fast og formet i bleen. Jeg har ikke indtryk af, at det gør ondt, når hun presser, men jeg tænker, at afføringen godt må være lidt blødere end den er lige nu. Har du nogle forslag til, hvad jeg kan gøre, for at få sat lidt gang i maven og modvirke tendensen til hård mave?
Tak,
Ditte