Brev:
Mælkebehov og jern 7,5 mdr. gammel
21. maj 2005
Alder:
7 mdr.
Mælkebehov og jern 7,5 mdr. gammel
Hej Helen
Jeg har prøvet at læse tilbage i svarene i brevkassen, men er stadig i tvivl omkring kost/mælkeindtag til min datter på ca 7,5 måned. Er der nogle retningslinier for hvor meget mælk hun skal have i døgnet?
Vil det feks være fint at hun i løbet af dagen får skemad og så kun morgen + aften får mælk i flaske?
Jerndråber giver jeg ikke da hun får over 400ml mme dagligt. Hvis ikke hun fik det, ville hendes jernbehov så blive dækket gennem kosten ?
På forhånd tak
Kristine