Brev:
Flaske efter start på skemad
20. november 2016
Alder:
6 mdr.
Flaske efter start på skemad
Hej igen Helen
Jeg har øget antal måltider om dagen til 4 i sidste uge hvor han blev 6 mdr, og det virker til at han ikke vil tage imod flasken så ofte som tidligere.
Jeg giver ham ca. 1/2 dl - 1 dl. (mos og grød) 4 gange om dagen.
Hvad kan jeg gøre for at han tager imod flasken som han skal?
Har jeg måske øget antal ske måltider for tidligt? Skal jeg give ham lidt mindre per måltid eller gå ned i antal måltider om dagen?
Nu hvor jeg læser i et af dine tidligere svar har du skrevet at det vil være passende at øge antal måltider i 7 måneders alderen.
Hilsen