Brev:
Fladt baghoved - 1 mdr.
17. februar 2005
Alder:
1 mdr.
Fladt baghoved - 1 mdr.
Hvor længe vil babyers kranier være så bløde, at eet fladt baghoved kan opstå?
Jeg synes min lille pige har een lille tendes til det. Jeg spurgte min sundhedsplejerske om jeg skulle købe en af de puder, så hun kunne lægges på siden. Det mente hun ikke var nødvendigt, for der var jo een rundning i kraniet, som hun sagde.
Jeg er meget opmærksom på at lægge hende på maven, sidde med hende, ligge hende blødt osv.
Hilsner
Lise