Brev:
Overgang til skemad - 4 mdr.
17. februar 2005
Alder:
4 mdr.
Overgang til skemad - 4 mdr.
Hej Helen
Min pige bliver 4 mdr. om 2 dage. Dér vil jeg begynde at give hende vælling om aftenen, ligesom jeg vil begynde at introducere risgrød - og når det så fungerer prøve med mos og grød. Lyder det fornuftigt? Må der være frugtsmag i risgrøden?
Hvilke slags mos og grød skal jeg lægge ud med?
Ligesom man varmer mælk til 37 grader, skal skemaden så også være samme temperatur?
Hilsner
Lise