Brev:
Rugbrød med kerner - 11 mdr.
17. februar 2005
Alder:
11 mdr.
Rugbrød med kerner - 11 mdr.
Hej Helen,
Hvornår kan jeg give min pige på snart 11 mdr. det samme rugbrød som jeg selv spiser - dvs. med kerner? Hun spiser jo stort set hvad jeg spiser, så det er lidt træls at skulle købe to slags rugbrød.
Kærlig hilsen lillia