Brev:
Vågner mange gange om natten - 9 mdr.
17. februar 2005
Alder:
9 mdr.
Vågner mange gange om natten - 9 mdr.
Min søn vågner mange gange i løbet af natten. Han er 9 måneder og har i lang, lang tid ikke spist om natten, og har også i perioder sovet igennem, dog ikke lang tid af gangen.....
De sidste måneder har han været vågen mellem 1-6 gange i løbet af natten. Han er ikke sulten, vil bare ha' en sut og vand, men nu orker jeg ikke rigtig mere med al den usammenhængen søvn.
Han er jo stor nok til at kunne sove uden vand, sut, mad mm.
Nogen gode forslag?