Svar: Vil gerne amme, men
16. februar 2005
Alder:
0 mdr.
Kære Gravide
Et stort tillykke med graviditeten:o)
Jeg tror godt at du vil kunne forene dit studie med din amning. Hvis det drejer sig om 20 timer om ugen, fordelt på 5 dage, så er det 4 timer hver dag. Måske kan du amme lige inden og lige efter, eller du kan malke ud og far kan give en flaske med din mælk, når du ikke lige er der.
Men forøvrigt, så skulle du nu lade være med at tage sorgerne på forskud, for man ved jo aldrig hvordan det vil være at blive mor og hvordan du til den tid vil have det med at skulle være væk, med amning, med flaske osv.
Du må tage en ting af gangen og så skal du se - som regel så løser det hele sig jo!
Nyd du din graviditet, glæd du dig til en dejlig sommer, hvor du bare skal rende rundt med stor mave og nyde livet:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske