Brev:
Vil gerne amme, men
16. februar 2005
Alder:
0 mdr.
Vil gerne amme, men
Hej Helen
Jeg er gravid og har allerede mine tanker sporet ind på planlægning efter fødslen.
Jeg skal føde til august. Samtidig vil jeg gerne passe mine studier og i praktik 5 uger i november-december. Tror du det kan lade sig gøre for mig at tage i praktik på dette tidspunkt hvis farmand passer barnet. Det drejer sig max. om 20 timer pr. uge. Jeg vil jo gerne amme...
Med venlig hilsen
Den gravide