Brev:
11 uger for tidligt - grød?
10. september 2014
Alder:
2 mdr.
11 uger for tidligt - grød?
Hej Helen
Vores lille Mallorca baby :) er efterhånden blevet 4,5 mdr - født 11 uger for tidligt 1/5-14. Han begynder st virke interesseret i mad, når vi spiser, men ift termin er han jo ca 2 måneder... Hvornår bør vi overveje at begynde med grød?
Det skal siges han er ude af movicol, og selv kommer af med afføring, men det kan være hårdt, så vi ser en zone terapeut, som forhåbentlig kan hjælpe.
Hvad tænker du?
Kærlig hilsen
Dorthe