Brev:
Hjælp! Lære at sove
26. november 2013
Alder:
17 mdr.
Hjælp! Lære at sove
Hej Helen
Indtil for 4 nætter siden der kørte min datters søvn bare, efter at alt amning kom væk da hun blev et år og hun fik lært at falde til ro, så tog det max 20 min at putte hende uden tåre ligesom jeg ønsker :)
Men nu gider hun simpelthen ikke ligge i hendes egen seng? Hun laver et kæmpe scene når jeg ligger hende ned og græder så ferie en time siger jeg ok og ligger hende ind i vores seng, hvor hun så sover efter et par minutter?
Helt ærlig hvad sker der?
Hun er nu snart 17 mdr, trives. Spiser godtnok sover en god lur i dagpleje. Hun er aktiv og elsker at være ude at lege. Hun er dig vist nok ved at få 2 nye tænder opblussede forkælet men har aldrig prøvet nogen lignende.
Kan du ikk hjælpe mig med en måde jeg lige kan få vendt denne dumme rytme.
Tak <3