Brev:
Uregelmæssig søvn og svøb
15. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Uregelmæssig søvn og svøb
Hej igen.
Først, tak for et godt og udførligt svar på vores tidligere henvendelse :)
Hvordan fungerer svøb i praksis? Vi har tre børn, men har aldrig brugt det, så vi har ingen anelse om, hvordan man gør. Kan vi nøjes med at pakke ham ind i dynen, og i så fald hvordan? Han er for lang til at dynen kan ligge på tværs om ham, så får han kolde tæer ;)
Eller skal vi bruge en stofble eller et tæppe? Og skal armene pakkes med? Han plejer nemlig enten at holde mor i hånden eller holde fast i hendes bluse.
Vi har i løbet af de sidste par dage indført vippekop med modermælkserstatning hvilket han er meget begejstret for.
Samtidigt er han blevet rigtig glad for sin grød og holder skarpt øje med os andre når vi spiser.
Med venlig hilsen
Mette og Jesper