Brev:
Hvornår må man give skyr?
10. april 2013
Alder:
11 mdr.
Hvornår må man give skyr?
Hej Helen.
Ganske simpelt spørgsmål: hvornår må jeg begynde at give William (11mdr) skyr??
Ikke fordi han SKAL have det, men vi har altid skyr i køleskabet og af og til når sødmælks yoghurten at blive for gammel inden den bliver spist, og så er det jo rart at man lige netop den dag kan bruge lidt skyr... Og desuden bruger vi det meget i madlavningen, f.eks. Tzatziki, karrycreme mm. :)
Venlig hilsen
Maibrit