Brev:
Madmængde?
10. april 2013
Alder:
4 mdr.
Madmængde?
Hej Helen.
Så har jeg lige et par spørgsmål igen:-)
Min datter bliver 5 mdr om to uger og vi er godt i gang med ske maden. Hun virker til rigtig godt at kunne lide det. Men jeg er rigtig meget i tvivl om hvor meget jeg må give. Kan se du i andre tilfælde har skrevet mængde på, vil du gøre det til mig også?
I øjeblikket får hun grød til frokost og mos til aften.
Hvornår indtroduceres morgenmaden?
Du har skrevet en dags rytme til os og det er rigtig fint, men i sidste uge begyndte hun pludselig på at lave helt om på det hele og jeg kan overhovedet ikke vide hvor lang tid hun sover mere. Jeg prøver stadig at holde hendes dags søvn på de 5 timer, og en af lurerne er også en lang på 2-3 timer. Men er det mig som skal hjælpe hende med en rytme igen eller er det bare en fase fordi der sker så meget for hende lige nu?
Glæder mig til at hører dit svar.
Hilsen H